سلام غمگین


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 64
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 70
:: بازدید ماه : 1381
:: بازدید سال : 2254
:: بازدید کلی : 621731

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
سلام غمگین
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 20:37 | بازدید : 437 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

به نام خدایی که هست و نزدیک است و افسوس که ما از او دوریم....!

 

دوستان عزیزم دوباره سلام. امیدوارم بعد از یک وقفه چند ماهه دوباره بتونم کارم رو در این وب از سر بگیرم و مخاطبان عزیز هم یاری ام کنند تا همسو به سوی رضایت گام برداریم.

با آمدن  پاییز فصل جدیدی در زندگی ما آغاز شده. من ترم حدید رو آغاز کردم و حتما شما هم وارد مرحله ی دیگه ای از زندگیتون شدید.

نمیدونم چرا هزگز پاییز رو دوست نداشتم و ندارم....!!من غاشق فصل بهار و تابستونم و از پاییز و زمستون برام مثل ی جوز عذاب میمونه. همیشه تو ۶ماه دوم سال به یاد ۶ماه اول سالی ک گذروندم یا سالی ک پیش رو دارم زندگی میکنم. یاد غروبای بهار دلم رو تازه میکه امید بهم میده... خوشحالم ک لااقل یادش بهم آرامش میده... من خودمم متولد بهارم...

دوستان نظر بدید ک کدوم فصل برای شما شیرینتره... البته اگر تمایل دارید.

منتظرتون هستم .

<<<<<<<<<<<<<..................یا حق................>>>>>>>>>>>>>>>>>





:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: سلامی غمگین،وقفه،مخاطبان عزیز،از سر بگیریم،همسو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: